drukuj
2005-09-08
Zakres działania
Regulamin organizacyjny Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
Do zakresu działania Zespołu Administracji należy:
- prowadzenie spraw organizacyjnych Biura, w tym opracowywanie dokumentów określających organizację i funkcjonowanie Biura, przygotowywanie projektów i prowadzenie ewidencji zarządzeń dyrektora Biura, regulaminów, instrukcji i innych aktów normatywnych,
- organizowanie pracy biurowej zgodnie z instrukcją kancelaryjną,Regulamin organizacyjny Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
- obsługa organizacyjna narad i zebrań,
- prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci urzędowych,
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji dotyczącej spraw pracowniczych związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy pracowników Biura,
- przygotowywanie i ewidencja umów cywilnoprawnych,
- obsługa sekretariatu Biura,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji nadchodzącej do Biura oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej,
- doręczanie korespondencji kierownikom komórek organizacyjnych po dekretacji przez dyrektora Biura,
- prenumerata gazet i czasopism,
- prowadzenie zbiorów Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy o ochronie danych osobowych ,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Biura,
- prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Biurze przez organy uprawnione do kontroli,
- zaopatrywanie Biura w sprzęt, wyposażenie i materiały biurowe,
- organizowanie i nadzorowanie prac remontowych, napraw i konserwacji,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, programów komputerowych oraz kart wyposażenia osobistego pracowników Biura,
- nadzór nad zabezpieczeniem mienia Biura ,
- prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Biura,
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i ubezpieczeniem samochodu służbowego,
- prowadzenie spraw związanych z wynajmem i eksploatacją lokalu Biura,
- organizowanie i ewidencja działalności socjalnej dla pracowników i ich rodzin oraz emerytów i rencistów byłych pracowników Biura,
- wykonywanie kserokopii, światłokopii, bindowanie, laminowanie opracowań planistycznych wykonywanych Biurze,
- prowadzenie spraw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,
- Data utworzenia:
- 2005-09-08 10:39:00
- Autor:
- Szałowski Jakub
- Data modyfikacji:
- 2008-12-08 13:34:26
- Zmodyfikował:
- Szałowski Jakub
- Wersja: