drukuj
2005-09-08
Zespół Administracyjny
Regulamin organizacyjny Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
Do zakresu działania Zespołu Administracji należy w szczególności:
- prowadzenie spraw organizacyjnych Biura, w tym opracowywanie projektów dokumentów określających organizację i funkcjonowanie Biura, przygotowywanie projektów i prowadzenie ewidencji zarządzeń dyrektora Biura, regulaminów, instrukcji i innych aktów normatywnych,
- organizowanie naborów kandydatów do pracy w Biurze,
- prowadzenie spraw pracowniczych, w tym akt osobowych i innej dokumentacji, związanej z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy pracowników Biura,
- kompletowanie dokumentów w sprawach emerytalno-rentowych i dotyczących stopnia niepełnosprawności pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej odbywanych w Biurze staży i praktyk zawodowych,
- przygotowywanie i ewidencja umów cywilnoprawnych,
- obsługa sekretariatu Biura, w tym:
- realizacja zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
- zaopatrywanie Biura w sprzęt, wyposażenie i materiały biurowe,
- organizowanie i nadzorowanie prac remontowych, napraw i konserwacji przeprowadzanych w Biurze,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, programów komputerowych oraz kart wyposażenia osobistego pracowników Biura,
- nadzór nad zabezpieczeniem mienia Biura,
- obsługa organizacyjna narad i zebrań,
- prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci urzędowych,
- prowadzenie spraw związanych z wynajmem i eksploatacją lokalu Biura,
- zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,
- prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Biura,
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i ubezpieczeniem samochodu służbowego,
- organizowanie i ewidencja działalności socjalnej dla pracowników i ich rodzin oraz emerytów i rencistów byłych pracowników Biura,
- wykonywanie kserokopii, światłokopii, bindowanie, laminowanie opracowań planistycznych i dokumentów,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Biura,
- prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Biurze przez organy uprawnione do kontroli,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu działania Zespołu. (powrót)
-przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Biura oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej, łącznie z korespondencją elektroniczną,
-doręczanie korespondencji kierownikom komórek organizacyjnych po dekretacji przez dyrektora Biura, wystawianie delegacji i prowadzenie ich ewidencji,-prenumerata gazet i czasopism,
- Data utworzenia:
- 2005-09-08 10:39:00
- Autor:
- Szałowski Jakub
- Data modyfikacji:
- 2010-11-25 12:20:09
- Zmodyfikował:
- unknow
- Wersja: