drukuj 2005-09-08
Zespół Administracyjny
Regulamin organizacyjny Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi

IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych


§ 18.


Do zakresu działania Zespołu Administracji należy w szczególności:
  1. prowadzenie spraw organizacyjnych Biura, w tym opracowywanie projektów dokumentów określających organizację i funkcjonowanie Biura, przygotowywanie projektów i prowadzenie ewidencji zarządzeń dyrektora Biura, regulaminów, instrukcji i innych aktów normatywnych,
  2. organizowanie naborów kandydatów do pracy w Biurze,
  3. prowadzenie spraw pracowniczych, w tym akt osobowych i innej dokumentacji, związanej z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy pracowników Biura,
  4. kompletowanie dokumentów w sprawach emerytalno-rentowych i dotyczących stopnia niepełnosprawności pracowników,
  5. prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
  6. prowadzenie dokumentacji dotyczącej odbywanych w Biurze staży i praktyk zawodowych,
  7. przygotowywanie i ewidencja umów cywilnoprawnych,
  8. obsługa sekretariatu Biura, w tym:
  9. a)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Biura oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej, łącznie z korespondencją elektroniczną, b)doręczanie korespondencji kierownikom komórek organizacyjnych po dekretacji przez dyrektora Biura, c)wystawianie delegacji i prowadzenie ich ewidencji,
  10. prenumerata gazet i czasopism,
  11. realizacja zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych,
  12. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
  13. zaopatrywanie Biura w sprzęt, wyposażenie i materiały biurowe,
  14. organizowanie i nadzorowanie prac remontowych, napraw i konserwacji przeprowadzanych w Biurze,
  15. prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, programów komputerowych oraz kart wyposażenia osobistego pracowników Biura,
  16. nadzór nad zabezpieczeniem mienia Biura,
  17. obsługa organizacyjna narad i zebrań,
  18. prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci urzędowych,
  19. prowadzenie spraw związanych z wynajmem i eksploatacją lokalu Biura,
  20. zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,
  21. prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Biura,
  22. prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i ubezpieczeniem samochodu służbowego,
  23. organizowanie i ewidencja działalności socjalnej dla pracowników i ich rodzin oraz emerytów i rencistów byłych pracowników Biura,
  24. wykonywanie kserokopii, światłokopii, bindowanie, laminowanie opracowań planistycznych i dokumentów,
  25. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Biura,
  26. prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Biurze przez organy uprawnione do kontroli,
  27. sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu działania Zespołu.
Data utworzenia:
2005-09-08 10:39:00
Autor:
Szałowski Jakub
Data modyfikacji:
2010-09-06 14:44:43
Zmodyfikował:
Szałowski Jakub
Wersja: