drukuj 2005-09-08
Zespół Administracyjny
Regulamin organizacyjny Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi

IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych


§ 18.


Do zakresu działania Zespołu Administracji należy w szczególności:
  1. prowadzenie spraw organizacyjnych Biura, w tym opracowywanie projektów dokumentów określających organizację i funkcjonowanie Biura, przygotowywanie projektów  i prowadzenie ewidencji zarządzeń dyrektora Biura, regulaminów, instrukcji i innych aktów normatywnych,
  2. organizowanie naborów kandydatów do pracy w Biurze,
  3. prowadzenie spraw pracowniczych, w tym akt osobowych i innej dokumentacji, związanej z nawiązaniem, trwaniem  i ustaniem stosunku pracy pracowników Biura,
  4. kompletowanie dokumentów w sprawach emerytalno-rentowych i dotyczących stopnia niepełnosprawności pracowników,
  5. prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
  6. prowadzenie dokumentacji dotyczącej odbywanych w Biurze staży i praktyk zawodowych,
  7. przygotowywanie i ewidencja umów cywilnoprawnych,
  8. obsługa sekretariatu Biura, w tym: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Biura oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej, łącznie z korespondencją elektroniczną, doręczanie korespondencji kierownikom komórek organizacyjnych po dekretacji przez dyrektora Biura, wystawianie delegacji i  prowadzenie ich ewidencji,
  9. prenumerata gazet i czasopism,
  10. realizacja zadań  wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych,
  11. realizacja zadań  wynikających z ustawy  o ochronie danych osobowych,
  12. zaopatrywanie Biura w sprzęt, wyposażenie i materiały biurowe,
  13. organizowanie i nadzorowanie prac remontowych, napraw i konserwacji przeprowadzanych w Biurze,
  14. prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia,  programów komputerowych oraz kart wyposażenia osobistego pracowników Biura,
  15. nadzór nad zabezpieczeniem mienia Biura,
  16. obsługa organizacyjna narad i zebrań,
  17. prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci urzędowych,
  18. prowadzenie spraw związanych z wynajmem i eksploatacją lokalu Biura,
  19. zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,
  20. zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,
  21. prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i ubezpieczeniem samochodu służbowego,
  22. organizowanie i ewidencja działalności socjalnej dla pracowników i ich rodzin oraz emerytów i rencistów byłych pracowników Biura,
  23. Data utworzenia:
    2005-09-08 10:39:00
    Autor:
    Szałowski Jakub
    Data modyfikacji:
    2010-08-27 14:12:23
    Zmodyfikował:
    Szałowski Jakub
    Wersja: