Biuletyn Informacji Publicznej Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego
Wersja: 7
Data utworzenia: 2005-09-08 10:39:00
Autor: Szałowski Jakub
Data modyfikacji: 2010-09-06 12:27:55
Zmodyfikował(a): Szałowski Jakub
Zespół Administracyjny
Regulamin organizacyjny Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
Do zakresu działania Zespołu Administracji należy w szczególności:
- prowadzenie spraw organizacyjnych Biura, w tym opracowywanie projektów dokumentów określających organizację i funkcjonowanie Biura, przygotowywanie projektów i prowadzenie ewidencji zarządzeń dyrektora Biura, regulaminów, instrukcji i innych aktów normatywnych,
-
organizowanie naborów kandydatów do pracy w Biurze,
-
prowadzenie spraw pracowniczych, w tym akt osobowych i innej dokumentacji, związanej z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy pracowników Biura,
-
kompletowanie dokumentów w sprawach emerytalno-rentowych i dotyczących stopnia niepełnosprawności pracowników,
-
prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
-
prowadzenie dokumentacji dotyczącej odbywanych w Biurze staży i praktyk zawodowych,
-
przygotowywanie i ewidencja umów cywilnoprawnych,
-
obsługa sekretariatu Biura, w tym: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Biura oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej, łącznie z korespondencją elektroniczną, doręczanie korespondencji kierownikom komórek organizacyjnych po dekretacji przez dyrektora Biura, wystawianie delegacji i prowadzenie ich ewidencji,
-
prenumerata gazet i czasopism,
-
realizacja zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych,
-
realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
-
zaopatrywanie Biura w sprzęt, wyposażenie i materiały biurowe,
-
organizowanie i nadzorowanie prac remontowych, napraw i konserwacji przeprowadzanych w Biurze,
-
prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, programów komputerowych oraz kart wyposażenia osobistego pracowników Biura,
-
nadzór nad zabezpieczeniem mienia Biura,
-
obsługa organizacyjna narad i zebrań,
-
prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci urzędowych,
-
prowadzenie spraw związanych z wynajmem i eksploatacją lokalu Biura,
-
zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,
-
zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,
-
prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i ubezpieczeniem samochodu służbowego,
-
organizowanie i ewidencja działalności socjalnej dla pracowników i ich rodzin oraz emerytów i rencistów byłych pracowników Biura,
-
wykonywanie kserokopii, światłokopii, bindowanie, laminowanie opracowań planistycznych i dokumentów,
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Biura,
-
prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Biurze przez organy uprawnione do kontroli,
-