Biuletyn Informacji Publicznej Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego
Wersja: 1
Data utworzenia: 2005-09-08 10:39:00
Autor: Szałowski Jakub
Data modyfikacji: 2005-09-08 10:39:00
Zmodyfikował(a): unknow
Zakres działania
Regulamin organizacyjny Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
IV. Zakresy działania komórek organizacyjnych
§ 18.
Do zakresu działania Zespołu Administracji należy:
1. prowadzenie spraw organizacyjnych Biura, w tym opracowywanie dokumentów określających organizację i funkcjonowanie Biura, przygotowywanie projektów i prowadzenie ewidencji zarządzeń dyrektora Biura, regulaminów, instrukcji i innych aktów normatywnych,
2. organizowanie pracy biurowej zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
3. obsługa organizacyjna narad i zebrań,
4. prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci urzędowych,
5. prowadzenie akt osobowych i dokumentacji dotyczącej spraw pracowniczych związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy pracowników Biura,
6. przygotowywanie i ewidencja umów cywilnoprawnych,
7. obsługa sekretariatu Biura,
8. przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji nadchodzącej do Biura oraz wysyłanie korespondencji wychodzącej,
9. doręczanie korespondencji kierownikom komórek organizacyjnych po dekretacji przez dyrektora Biura,
10. prenumerata gazet i czasopism,
11. prowadzenie zbiorów Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego,
12. realizacja zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy o ochronie danych osobowych ,
13. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Biura,
14. prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Biurze przez organy uprawnione do kontroli,
15. zaopatrywanie Biura w sprzęt, wyposażenie i materiały biurowe,
16. organizowanie i nadzorowanie prac remontowych, napraw i konserwacji,
17. prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, programów komputerowych oraz kart wyposażenia osobistego pracowników Biura,
18. nadzór nad zabezpieczeniem mienia Biura ,
19. prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Biura,
20. prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i ubezpieczeniem samochodu służbowego,
21. prowadzenie spraw związanych z wynajmem i eksploatacją lokalu Biura,
22. organizowanie i ewidencja działalności socjalnej dla pracowników i ich rodzin oraz emerytów i rencistów byłych pracowników Biura,
23. wykonywanie kserokopii, światłokopii, bindowanie, laminowanie opracowań planistycznych wykonywanych Biurze,
24. prowadzenie spraw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
25. zapewnienie utrzymania czystości i porządku w lokalu Biura,